Fara compromisuri...

Daca zei ar exista aievea, cum as rezista eu sa nu fiu zeu? Prin urmare, nu exista zei...

...totusi...

sunt mai de pret decat stelele. Deoarece eu stiu ca ele sunt acolo sus, in timp ce ele nu stiu ca eu sunt aici jos...


...restul...

este filosofie,crestinism si alte forme de cadere...

luni, august 15, 2011

Toate tristetile oamenilor sunt ocazionale. Ca si temerile lor, ele au o cauza, a carei disparitie le suprima implicit. Ocazionale sunt nevoile lor de consolare; au pierdut ceva si ei asteapta recompensa mangaierii. Dar exista o nevoie de consolare ce nu se naste dupa o mare infrangere sau nefericire, care nu se naste nici macar intr-un moment dureros . De cate ori se apropie fericirile fara a fi pregatiti pentru ele, ne inunda o dorinta de a fi consolati. Dar de cate ori dorim consolarea am fi nemangaiati de n-ar veni. De aceea ea este misterioasa, ca fugim de ea de cate ori o asteptam. Am primi-o daca nu ne-ar vedea nimeni; in primul rand, daca nu ne-am vedea. Si am primi-o de am sti ca exista vorbe de consolare, de am sti ca exista vorbe ca aripi de ingeri, a caror atingere sa dea corpului calitatea sufletului. 

Un comentariu: