Fara compromisuri...

Daca zei ar exista aievea, cum as rezista eu sa nu fiu zeu? Prin urmare, nu exista zei...

...totusi...

sunt mai de pret decat stelele. Deoarece eu stiu ca ele sunt acolo sus, in timp ce ele nu stiu ca eu sunt aici jos...


...restul...

este filosofie,crestinism si alte forme de cadere...

duminică, august 21, 2011

Romanta fara ecou....

Iubire,bibelou de portelan,
obiect cu existenta efemera,
te regasesc pe-aceeasi etajera
pe care te-am lasat acum un an...

Iti multumesc!...
dar cum?...ce s-a-ntamplat?...
ce suflet caritabil te-a pastrat
in lipsa mea
in lipsa ei
in lipsa lui
in lipsa noastra?
ce demon alb,
ce pasare albastra
ti-a stat de veghe-atata timp
si te-a-ngrijit
de nu te-ai spart
si nu te-ai prafuit?...

Iubire,bibelou de portelan,
obiect de pret cu smaltul nepatat,
ramai pe loc acolo unde esti...
sa nu te misti...
si daca ne iubesti-
o!...daca ne iubesti cu-adevarat-
asteapta-ne la fel inca un an...
un an macar....
atat...
un singur an...

Iubire,bibelou de portelan!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu