Fara compromisuri...

Daca zei ar exista aievea, cum as rezista eu sa nu fiu zeu? Prin urmare, nu exista zei...

...totusi...

sunt mai de pret decat stelele. Deoarece eu stiu ca ele sunt acolo sus, in timp ce ele nu stiu ca eu sunt aici jos...


...restul...

este filosofie,crestinism si alte forme de cadere...

miercuri, februarie 15, 2012

femei vs. barbati

El: nu stiu de ce porti sutien; nici macar nu ai ce pune in el
Ea: si tu porti pantaloni, nu-i asa?


 EL: Sa incercam sa schimbam pozitia diseara?
EA: Buna idee! Tu stai la masa de calcat si eu ma lungesc pe canapea
Pe un perete dintr-o toaleta de femei scrie: “Sotul meu ma urmareste peste tot!”
Putin mai jos scria: “Nu-i adevarat!”


 EL: Ce ai facut cu toti banii de mancare pe care ti i-am dat?
EA: Uita-te in oglinda … din profil!
Intrebare: De cati barbati inteligenti si iubitori pe lumea asta este nevoie pentru a spala vasele?
Raspuns: De amandoi.

Intrebare: Cum iti dai seama ca un barbat isi face planuri de viitor?Raspuns: Isi cumpara doua lazi de bere.

Intrebare: De ce sunt femeile casatorite mai corpolente decat cele necasatorite?
Raspuns: Femeile necasatorite vin acasa, vad ce este in frigider si se duc in pat. Femeile casatorite vin acasa, vad ce este in pat si … se duc la frigider.

4 comentarii: