Fara compromisuri...

Daca zei ar exista aievea, cum as rezista eu sa nu fiu zeu? Prin urmare, nu exista zei...

...totusi...

sunt mai de pret decat stelele. Deoarece eu stiu ca ele sunt acolo sus, in timp ce ele nu stiu ca eu sunt aici jos...


...restul...

este filosofie,crestinism si alte forme de cadere...

sâmbătă, august 13, 2011

Inceput de linie

Fiecare inceput are un alt inceput.....dar toate sunt grele.
Lectie pe care am reusit sa o invat foarte usor in aceasta viata...nu am ce sa regret...doar timpul poate...
dar pana sa ajung la el trebuie sa incep inca ceva...un blog, unul simplu dar care sa reuseasca sa vorbeasca macar putin despre mine...asa ca sper ca si acest nou inceput sa fie unul presarat cu florile pe care eu le iubesc atat de mult...(ale succesului),in speranta primirii cu zambetul pe buze...

"Eu sunt dintre acei/ Cu ochi halucinati si mistuiti launtric/ Cu sufletul marit/ Caci am vazut idei"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu