Fara compromisuri...

Daca zei ar exista aievea, cum as rezista eu sa nu fiu zeu? Prin urmare, nu exista zei...

...totusi...

sunt mai de pret decat stelele. Deoarece eu stiu ca ele sunt acolo sus, in timp ce ele nu stiu ca eu sunt aici jos...


...restul...

este filosofie,crestinism si alte forme de cadere...

marți, octombrie 04, 2011

oare cat trebuie?

as vrea sa am totul
nu am nimic
in schimb am
am
....am cu siguranta ceva
nebunia
am nebunia mea
una de'o clipa
alta de'o viata
dar e a mea
e ceea ce vreau si ceea ce am
e ceea ce nu mi-a lipsit niciodata....
deci .....azi dau ceva lumii....nebunia...

3 comentarii:

  1. Fiecare are o portie de nebunie in el...acuma cantitatea difera de la persoana la persoana:o3. Dar ma regasesc in postarile tale, deci pot sa spun ca sunt onorata sa traiesc si eu in lumea ta nebuna.<3

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi placeeee!:x Nebunia e baza!:)

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nebunia e o parte esenţială din noi, de pierdut au cei care nu recunosc sau îşi ascund nebunia. Diferită mereu...nebunia e ca o mască a unui eu mai fericit;)

    RăspundețiȘtergere