Fara compromisuri...

Daca zei ar exista aievea, cum as rezista eu sa nu fiu zeu? Prin urmare, nu exista zei...

...totusi...

sunt mai de pret decat stelele. Deoarece eu stiu ca ele sunt acolo sus, in timp ce ele nu stiu ca eu sunt aici jos...


...restul...

este filosofie,crestinism si alte forme de cadere...

sâmbătă, octombrie 01, 2011

ce doare?

doare amintirea pe care ai lasat-o azi in urma
doare amintirea pe care ieri ai ignorat-o
doare tot ce-a fost
doare chiar si ce n-a fost
doare
doare tot
din durere-am fost nascuti
si-n durere vom patrunde
dar de ce asa?
doare
doare tare
amintirea doare cel mai tare
doare tot ce am pierdut inca din-nainte de a  avea
doare acea noapte in care ai lasat o urma
urma amintirii care doare
ah....amintiri....
in melodii doar amintiri
kama.......habibi mi habibi
daca ai sti ....oricum......

2 comentarii:

  1. Multe dor...
    Nu are rost sa dezgropam amintirile:-<.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da de cand sti si turceste?habibi e iubit sau iubita pentru cei care nu stiu inca,ca nu ne-am nascuti invatati

    RăspundețiȘtergere