Fara compromisuri...

Daca zei ar exista aievea, cum as rezista eu sa nu fiu zeu? Prin urmare, nu exista zei...

...totusi...

sunt mai de pret decat stelele. Deoarece eu stiu ca ele sunt acolo sus, in timp ce ele nu stiu ca eu sunt aici jos...


...restul...

este filosofie,crestinism si alte forme de cadere...

sâmbătă, octombrie 22, 2011

eliberare....

elibereaza-te....imi spui mereu, iti spun mereu...
niciodata nu fac o confesiune
mereu ma intrec pe mine cu gluma.....
adevarul e o joaca
o ora pe noapte orasul este tot al meu.....
o singura ora, o ora vrajita, dar este doar al meu....
 in vitezea mea ....vad un lucru cert
ridic privirea spre cladirile impozante din jur si imi  imaginez ingeri cocotati pe marginea acoperisurilor,
privindu-ma ca intr-un vis etern: iti dam orasul tie
elibereaza-te

si astfel sparg un nor
cu aripa mea in zbor
peste pomul desfunzit
asurzit
de tacerea ce-l sfasie
ca o lama de cutit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu