Fara compromisuri...

Daca zei ar exista aievea, cum as rezista eu sa nu fiu zeu? Prin urmare, nu exista zei...

...totusi...

sunt mai de pret decat stelele. Deoarece eu stiu ca ele sunt acolo sus, in timp ce ele nu stiu ca eu sunt aici jos...


...restul...

este filosofie,crestinism si alte forme de cadere...

duminică, octombrie 16, 2011

the first note is silent

daca tu crezi ca mi-e dor de tine mereu te inseli,mi-e dor doar atunci cand ma gandesc la tine,
dar drace,
ma gandesc la tine mereu....

4 comentarii:

  1. Are o profunditate comico- dramatică. Îmi place, place, place:X

    RăspundețiȘtergere
  2. iti multumesc pentru apreciere, voi muncii in continuare. eu n-am apucat sa citesc nimic din ce-ai scris tu in afara de aceste cateva randuri, dar imi voi face timp.

    RăspundețiȘtergere