Fara compromisuri...

Daca zei ar exista aievea, cum as rezista eu sa nu fiu zeu? Prin urmare, nu exista zei...

...totusi...

sunt mai de pret decat stelele. Deoarece eu stiu ca ele sunt acolo sus, in timp ce ele nu stiu ca eu sunt aici jos...


...restul...

este filosofie,crestinism si alte forme de cadere...

vineri, septembrie 16, 2011

strainului din viata fiecaruia.....(zmeul-vama veche)

Eu ţi-am alergat prin vene,
Ţi-am suflat cu dor pe gene,
Eu ţi-am upgradat sărutul,
Ţi-am iubit necunoscutul!

Am fost zmeul tău mereu
Să mă ţii în vânt nu-i greu,
N-ai ştiut să tragi de sfori!
Am căzut de mii de ori..
(Am căzut de mii de ori)
Trebuie să zbor!

Am căzut de mii de ori,
N-ai stiut sa tragi de sfori!
Să ma ţii în vânt nu-i greu,
Am fost zmeul tău mereu!

Ţi-am iubit necunoscutul,
Eu ţi-am uprgarat sărutul,
Ţi-am suflat cu dor pe gene,
EU, ţi-am alergat prin vene!
(Ţi-am alergat prin vene)
Trebuie să zbor!

Să fac dragoste cu ploaia,
Să fac dragoste cu vântul,
Să fac dragoste cu cerul,
Să mă-ntind pe tot pământul.

Stelele-s pistruii nopţii,
Luna-i amintirea zilei
Norii sunt cearceaf pe soare,
Ei mă vor uita de tine (Mă vor uita, Mă vor uita)
Liniştea va curge-n mine.


Să fac dragoste cu ploaia,
Să fac dragoste cu vântul,
Să fac dragoste cu cerul,
Să mă-ntind pe tot pământul.


Stelele-s pistruii nopţii,
Luna-i amintirea zilei
Norii sunt cearceaf pe soare,
Ei mă vor uita de tine
Liniştea va curge-n mïne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu