Fara compromisuri...

Daca zei ar exista aievea, cum as rezista eu sa nu fiu zeu? Prin urmare, nu exista zei...

...totusi...

sunt mai de pret decat stelele. Deoarece eu stiu ca ele sunt acolo sus, in timp ce ele nu stiu ca eu sunt aici jos...


...restul...

este filosofie,crestinism si alte forme de cadere...

luni, septembrie 19, 2011

amagiri....

te-am lasat sa ma amagesti
m-am amagit singura
dar
nu cred ca mai are rost sa conjug verbul "a amagi"
sunt amagita
iar cel mai trist lucru e acela ca am contribuit la propria amagire
nu sunt dezamagita
desi tu asta crezi
nu e nevoie sa bei cu o anumita persoana poti sa bei si singura....
sau cu pritenii
tu nu esti persoana care trebuia sa fie atunci acolo
ma voi asigura de acest lucru
chiar daca pentru asta ar trebui sa regret ziua de ieri....
voi avea incredere in cea de maine...
dar doare: vreau sa inchei un capitol dar nu pot
astazi mi-am dat seama ca eu rezolv lucrurile nu trec peste
deci in ceea ce te priveste
la naiba...cum sa fac?

3 comentarii:

  1. Frumos blog,foarte intereseant,ünu pot sa iti vad profilul.Mi-ar placea sa ne cunoastem id meu teddyberr_1994 daca vrei sa vb.

    RăspundețiȘtergere
  2. * 29 decembrie....deseori ramanem tacuti in fata unor lucruri....aparent simple

    *teddy....multumesc......

    RăspundețiȘtergere