Fara compromisuri...

Daca zei ar exista aievea, cum as rezista eu sa nu fiu zeu? Prin urmare, nu exista zei...

...totusi...

sunt mai de pret decat stelele. Deoarece eu stiu ca ele sunt acolo sus, in timp ce ele nu stiu ca eu sunt aici jos...


...restul...

este filosofie,crestinism si alte forme de cadere...

luni, septembrie 12, 2011

romanta zilelor de ieri...

taci,
sa nu-mi destepti tristetea amintirilor culcate
in sicriurile-albastre ale zilelor de ieri!...
taci,
sa nu-mi destepti in suflet tragediile jucate
in aplauzele mute ale-ntaielor dureri!
treci tacut ca beduinul ce cutreiera nisipul,
treci tacut ca cel ce-si pune mainile-n crucis pe piept,
si sa nu ma chemi pe nume-
sa-mi destepti din piatra chipul
sfinxului,
ce-ar vrea sa-mi spuna ca e timpul sa-l destept...
ocoleste-ma cu groasa, ca pe-un starv de om ucis-
nu de oameni,
ci de mana nentrupatelor dorinti-
si pe piatra-mi funerara nu citi poemul scris
de nebunul din cetatea plina numai de cuminti!...
ocoleste-ma cu groaza....
dar opreste-te deoparte,
sa ma poti privi de-a-ntregul
si sa-mi spui ce vezi...
eu sunt
stropul vinului ce scade prin paharele desarte
si romanta nesfarsita, caci arcusele s-au frant!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu