Fara compromisuri...

Daca zei ar exista aievea, cum as rezista eu sa nu fiu zeu? Prin urmare, nu exista zei...

...totusi...

sunt mai de pret decat stelele. Deoarece eu stiu ca ele sunt acolo sus, in timp ce ele nu stiu ca eu sunt aici jos...


...restul...

este filosofie,crestinism si alte forme de cadere...

marți, septembrie 27, 2011

sange pentru suflet.....

daca ar fi sa ma hranesc cu sange.....
poate nemurirea n-ar mai fi atat de dureroasa
daca ar fi sa ma hranesc cu sange...
poate as trece mai usor peste.....
daca ar fi sa ma hranesc cu sange.....

si daca ar fi
m-as simti mult mai bine
as da un sens notiunii "acasa"
as crede ca lumea e a mea
si as face ce vreau cu ea
din ea

daca ar fi sa gust doar un pahar de sange....
ah! ce gust....si ce savoare.....
sangele......as muri pentru tine daca ai muri pentru mine
ca mai apoi sa renastem din propria cenusa...
am conduce lumea
hranindu-ne cu altii
intr-o lume unde totul se spulbera in ceasul mortii

gustul sangelui.......doar un pahar.....si viata e alta....

cate pahare ai bea?

3 comentarii:

  1. Frumos..."gustul sangelui.......doar un pahar.....si viata e alta....
    cate pahare ai bea?" Plină de înţelesuri şi totuşi atât de la subiect. O cupă de sânge dacă aş bea şi lumea ar fi alta...

    RăspundețiȘtergere
  2. Oau!:) Am simitit un fior pe sira spinarii cand am citit-o, insa m-a incantat profund poemul!:x
    Doar unul as bea, pentru ca daca beau doua, viata ar fi din nou aceeasi. Ca si o reciproca:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos. Si chiar ma gandeam si eu la reciprocitatea aceea: "as muri pentru tine daca ai muri pentru mine". Fantastic. :D
    Lumea sangelui, m-a fascinat mereu.
    Ami

    RăspundețiȘtergere