Fara compromisuri...

Daca zei ar exista aievea, cum as rezista eu sa nu fiu zeu? Prin urmare, nu exista zei...

...totusi...

sunt mai de pret decat stelele. Deoarece eu stiu ca ele sunt acolo sus, in timp ce ele nu stiu ca eu sunt aici jos...


...restul...

este filosofie,crestinism si alte forme de cadere...

sâmbătă, septembrie 17, 2011

gheata....din mine

fara incercari
am ramas de gheata
fara cuvinte

as fi vrut sa observi multe, dar nu ai observat nimic, am promis ca nu ma voi intoarce inainte de vreme, dar am facut-o
am dat sfaturi pe care eu le incalc
am sters lacrimi care mi-au adus alinare
am uitat sa traiesc dar nu e nimic
ma ridic
stiu ce vreau si poate asta e salvarea
vreau sa....
vreau...
v......nu stiu ce vreau, la naiba.....
o sa visez si o sa imi aduc aminte
vreau frigul
vreau gheata aproape, acea gheata care te face sa tramuri numai cu gandul, acea gheata care omoara, distruge, si face soarele sa apuna la miezul zilei
vreau moartea langa mine sa o tin de mana si sa ii spun cat e de lasa
sa ii spun ca i-am aflat secretul
sa ii spun ca indiferent de toate:
nimic din ce misca nu ma misca....

3 comentarii:

  1. frumos textul tau! dar nu uita niciodata sa traiesti! nu sunt vorbe goale...de ce moarte? uite, prin 1500 un poet si nunumai, Omat Kayyam spunea asa:

    "Culege din viata tot ce-i surâs şi floare.
    Serbează orice clipa! la cupa cea mai mare!
    Alah nu ţine seama de vicii sau virtuţi.
    Nu numără mătănii, nici ochii ce-i săruti.
    Priveşte-n jur: durerea cu mii şi mii de feţe.
    Cei dragi sunt morţi. Eşti singur cu palida tristeţe.
    Ridică însă fruntea! Culege tot ce-atingi!
    Trecutul e-un cadavru. Nu este timp să-l plângi.
    Noi nu vom şti vreodată ce ne aşteaptă maine.
    Tu bucură-te astăzi! Atâta îţi rămâne.
    la cupa şi te-aşează sub luna de cleştar,
    Căci maine poate luna te va căta-n zadar"
    ...

    ce spui, s-a schimbat ceva de-atata vreme?

    RăspundețiȘtergere
  2. imi cer scuze, am tastat gresit, din graba, e vorba de Omar Khayyam.

    RăspundețiȘtergere