Fara compromisuri...

Daca zei ar exista aievea, cum as rezista eu sa nu fiu zeu? Prin urmare, nu exista zei...

...totusi...

sunt mai de pret decat stelele. Deoarece eu stiu ca ele sunt acolo sus, in timp ce ele nu stiu ca eu sunt aici jos...


...restul...

este filosofie,crestinism si alte forme de cadere...

sâmbătă, ianuarie 14, 2012

un mesaj venit de sus....

te rog frumos, nu bea cand conduci
nu esti inca pregatit sa te intalnesti cu mine
poti sa-ti imaginezi cat ar costa aerul, daca ar fi furnizat de cineva?
ce ar trebui sa fac sa-ti atrag atentia?
sa public un anunt in ziar?
dragi pamanteni nu ma tratati ca pe un martian
m-am gandit sa fac lumea in alb si negru
dar dupa aceea mi-am zis ....neaaaaah!
daca ai pierdut rasaritul pe care ti l-am pregatit astazi
nu-ti fa griji maine iti fac altul
cum poti sa crezi ca esti un "self-made-man"?
imi amintesc perfect cum te-am facut
daca gandesti ca Gioconda este uluitoare,
ar trebui sa-mi vezi capodopera....
priveste in oglinda
sa nu-ti uiti umbrela
doar stii ca trebuie sa ud plantele...
dupa parerea mea tu esti cea mai frumoasa fiinta din aceasta lume
ok, sunt putin polarizat
vino in casa mea, duminica, inainte de meci
vino si nu uita sa-ti aduci copiii
care parte din tine"n-ar trebui sa...?"
chiar nu intelegi?
ar trebui sa vorbim
imi plac cununiile, invita-ma la a voastra
acest, "iubeste-ti aproapele..." sa stii, chiar am fost serios

te iubesc, si pe tine, si pe tine, si pe tine, si pe tine...
calea pe care ai ales-o ....ma iei si pe mine?
urmeaza-ma si daca vrei sa stii ce vrea sa spuna Dumenzeu
citeste Biblia
ai citit bestsellerul meu?
sa stii, este o provocare

4 comentarii:

  1. Adevarat ..Mi-au placut enorm cuvintele de mai sus :o3!

    RăspundețiȘtergere
  2. zen. dur si totusi zen. cum sunt criminalii in serie:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Dumnezeu ne iubeste si ne accepta pe toti,cu bune si rele!Noi trebuie sa invatam sa ne acceptam aproapele.

    RăspundețiȘtergere