Fara compromisuri...

Daca zei ar exista aievea, cum as rezista eu sa nu fiu zeu? Prin urmare, nu exista zei...

...totusi...

sunt mai de pret decat stelele. Deoarece eu stiu ca ele sunt acolo sus, in timp ce ele nu stiu ca eu sunt aici jos...


...restul...

este filosofie,crestinism si alte forme de cadere...

marți, ianuarie 31, 2012

nevasta te invata despre....multe........



Nevasta te învata despre punctualitate: nu ma interseaza câte beri ai baut, tu trebuia sa fii acasa
 Nevasta te învata despre nudism: plec de aici si te las în curu gol
 Nevasta te învata despre nulitate: tu, fara mine, esti un nimeni
 Nevasta te învata despre creare: eu te-am facut barbat
 Nevasta te învata despre dureri: nu am chef, ma doare capul
 Nevasta te învata despre mobilitate : ce-ti fug ochii dupa curu lu’ aia…
 Nevasta te învata despre ordine: m-am saturat sa tot adun dupa tine
 Nevasta te învata despre botanica: nu mi-ai mai cumparat o floare, de nici nu mai stiu cum arata
 Nevasta te învata despre juramânt: zi sa mori tu, ca n-ai baut nimic?
 Nevasta te învata despre geneza: înca nu s-a nascut ala care sa dea în mine
 Nevasta te învata despre munca în exces: cam multe sedinte peste program ai tu.
 Nevasta te învata despre greseli: a fost greseala mea ca ti-am facut toate poftele
 Nevasta te învata despre transformare: când te-am luat, erai slab ca o aschie, acum esti gras ca un porc
 Nevasta te învata despre ratiune: când îti vine sa ma înseli, sa te gândesti bine la ce pierzi
 Nevasta te învata despre necesitate: trebuie sa aduci mai multi bani în casa
 Nevasta te învata despre sarbatori: vezi ca vine ziua mea, poate nu-mi cumperi ceva frumos

8 comentarii: