Fara compromisuri...

Daca zei ar exista aievea, cum as rezista eu sa nu fiu zeu? Prin urmare, nu exista zei...

...totusi...

sunt mai de pret decat stelele. Deoarece eu stiu ca ele sunt acolo sus, in timp ce ele nu stiu ca eu sunt aici jos...


...restul...

este filosofie,crestinism si alte forme de cadere...

joi, ianuarie 26, 2012

de ce nu au timp studentii sa invete...

nu este vina unui student daca repeta anul sau are foarte multe restante....pentru k anul are doar
365 de zile....
iata analiza unui an academic:
1.Duminici- 52 de duminici intr-un an, care sunt zile de odihna...
mai raman 313 zile
2.Zile de vara 50, cand vremea este foarte calda si este greu de studiat
mai raman 263 de zile
3.sunt 8 ore zilnic de somn, inseamna 122 de zile
mai raman 141 zile
4.Mai este o ora zilnica de sport(buna pentru sanatate), inseamna 15 zile
mai raman 126 zile
5.Iar 2 ore zilnic pentru mancare si alte delicatese(mestecate corespunzator), inseamna 30 de zile
mai raman 96 de zile
6. O ora de plavre(omul este o fiinta sociala)inseamna 15 zile.
mai raman 81 de zile
7.zile de examene pe an- cel putin 35 de zile
mai raman 46 de zile
8.Sarbatori si zile libere-40 de zile
mai raman 6 zile
9.Zile in care bolesti- cel putin 3
mai raman 3 zile
10. Filme si distractie cel putin 2 zile(trebuie sa te mai si distrezi)
mai ramane 1 zi
11.Aceasta ultima zi este ziua de nastere a studentului...

12 comentarii:

  1. am citit si eu articolul..
    mare dreptate..

    RăspundețiȘtergere
  2. De multe ori m-am confruntat si eu cu invatatul, aveam tot timpul din lume sa invat acele fise, dar pur si simpul nu am invatat...poate ca nu avem chef...cine mai stie...dar important ii sa nu se repede de prea multe ori...
    Imi place mult postarea asta, chiar nu m-am gandit la cate zile avem...sau cate nu avem.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca intrebi niste studenti francezi in cat timp pot invata un curs...ti-ar raspunde ca ar avea nevoie de o luna. Englezii si ei...de o luna jumate. Germanii corecti ca-ntotdeauna au nevoie cam de doua luni. Daca ii intrebi pe romani?!!! ,,-Ba, trezeste-te ca maine avem examen?!''

    RăspundețiȘtergere
  4. =)) am sa aplic asta si la mine si sunt inca pe bancile liceului.

    RăspundețiȘtergere