Fara compromisuri...

Daca zei ar exista aievea, cum as rezista eu sa nu fiu zeu? Prin urmare, nu exista zei...

...totusi...

sunt mai de pret decat stelele. Deoarece eu stiu ca ele sunt acolo sus, in timp ce ele nu stiu ca eu sunt aici jos...


...restul...

este filosofie,crestinism si alte forme de cadere...

duminică, ianuarie 29, 2012

cine.....??????


Cine a iubit vreodata cu adevarat, sa ridice mana!
 Cine a plans odata cu ploaia, sa ridice privirea spre cer!
 Cine a avut inima rupta in bucati si zambea pe strada doar ca sa nu o intrebe lumea de ce e suparata, sa rada acum.
 Chiar daca m-ai uitat, o sa ma recunosti cu siguranta pentru ca o sa am mana si privirea ridicata spre cer si o sa rad in hohote. In mana stanga voi tine strans visele si amintirile mele. Si... o sa le dau drumul intr`un rau.Da. O sa le arunc.. si o sa continui sa rad in hohote.Pentru ca vezi tu..Nu mai sunt cea pe care o stiai.
 Intr-un final...voi lasa mana jos, voi privi pamantul..si voi zambi ironic. Nimic nu ma opreste sa cred si sa fac ce vreau. Uite, nu imi pasa. Sunt indiferenta ca si inainte..:X

18 comentarii:

  1. Frumos spus.
    Indiferenta este una dintre solutiile multor probleme la care apelam mereu, dar cateodata nu functioneaza. Sper ca la tine va merge <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut!
    E buna si indiferenta uneori, numai sa avem grija cand si unde o folosim...

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place postarea, desi las mana jos(ma refer la primul rand).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. toti vom ridica mana la un moment dat...chiar si fara sa vrem......acum nu stiu daca din pacate sau din fericire...

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. e buna doar daca esti cu adevarat indiferent si nu iti pasa...in rest e doar o masca...si nu prea te poate ajuta sa treci peste...

      Ștergere
  5. am ridicat mana, am privit spre cer, am ras acum

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte furmos scris.Mi-ai condus imaginatia catre o fata...o fata care stie ca mai are de trait si multe de cunoscut.Imi place cum ai scris Bravo :)...si da trebuie sa fim optimisti .

    RăspundețiȘtergere
  7. Indiferenta doare cu adevarat doar atunci cand e reala.

    RăspundețiȘtergere