Fara compromisuri...

Daca zei ar exista aievea, cum as rezista eu sa nu fiu zeu? Prin urmare, nu exista zei...

...totusi...

sunt mai de pret decat stelele. Deoarece eu stiu ca ele sunt acolo sus, in timp ce ele nu stiu ca eu sunt aici jos...


...restul...

este filosofie,crestinism si alte forme de cadere...

luni, decembrie 12, 2011

si barbatii au reguli...

intotdeauna auzim despre "regulile" stabilite de partea feminina, iata si regulile vazute de barbati:
- sambata=sporturi, este ca luna plina sau fluxul si refluxul, asa trebuie sa ramana
- a cumpara Nu este un sport si nu voi gandi astfel niciodata
-cere doar ce doresti, sa fim bine intelesi:
...aluziile subtile nu functioneaza
...aluziile puternice nu functioneaza
...aluzii directe nu functioneaza
Spune-mi si gata!

-vino cu o problema doar daca doresti ajutor pentru rezolvare, asta-i ceea ce pot face
simpatia e menirea prietenelor tale
-orice am spus cu 6 luni in urma nu este acceptat intr-o cearta
de fapt toate comentariile devin nule si neavenite dupa 7 zile
- daca ceva ce am spus poate fi interpretat in doua moduri, din care
unul s-ar putea sa te supere sau sa te enerveze, considera ca am gandit in celalalt mod
- daca te intreb ce este in neregula si raspunzi "nimic", voi actiona ca si cand nimic
nu este in neregula, stiu ca minti, da nu merita sa ne cioovaim
-cand trebuie sa mergem undeva, absolut orice porti iti vine bine, pe bune

- iti multumesc ca ai citit asta; da, stiu, o sa trebuiasca sa dorm pe canapea diseara,
dar stii, barbatilor nici nu le pasa, este ca la camping


5 comentarii:

  1. lol=)) ultima si cea despre cearta sunt favoritele mele..penultima e chiar draguta<3

    RăspundețiȘtergere
  2. nu mereu se intimpla
    asa
    sunt zile cimd in loc de flori
    fetele primesc alintari
    in bratze , ori zimbete a intelegere
    si inca ceva ...
    bestia ,adica noi baietii ,stie sa
    iubeasca , altfel la ce bun
    toate astea....
    multam

    RăspundețiȘtergere
  3. inca un exemplu ca barbatii gandesc altfel decat femeile :) ai citit "barbatii sunt de pe marte, femeile sunt de pe venus? daca nu, s-o citesti :) e un ghid extraordinar pentru oricine.

    RăspundețiȘtergere
  4. *£avi H. ..intr-adevar unele sunt f amuzante...
    *Lexii...ma bucur k iti plac...te mai astept pe aici...
    *Jai....chiar as vrea sa se poata trece frontierra dintre barbati si femei ....la gandire ma refer
    *Erys...ms mult, iti pomit k o voi citi...

    RăspundețiȘtergere