Fara compromisuri...

Daca zei ar exista aievea, cum as rezista eu sa nu fiu zeu? Prin urmare, nu exista zei...

...totusi...

sunt mai de pret decat stelele. Deoarece eu stiu ca ele sunt acolo sus, in timp ce ele nu stiu ca eu sunt aici jos...


...restul...

este filosofie,crestinism si alte forme de cadere...

luni, decembrie 19, 2011

digital.....bine ati venit in viitor

mereu mi-au placut schimbarile
dar acel gen de schimbari care te fac sa tresari
o schimbare compusa din actiune si putere
iubesc puterea.......
acea putere care se impune
care te ridica sus.....



as schimba multe la mine....
tu cum vezi schimbarea din tine?

3 comentarii:

  1. si eu mai am de schimbat ceva la mine :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Aproape in fiecare zi imi propun sa fiu altfel, sa fiu mai buna, dar mereu uit ce-mi propun si ma comport asa cum sunt eu. Nu stiu cand am sa accept ca nu pot schimba, dar pana atunci voi continua cu vesnicele "de azi voi fi mai....".
    Sa ai o saptamana frumoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  3. intodeauna imi propun sa schimb ceva la mine,dar...raman cu propusul:(

    RăspundețiȘtergere