Fara compromisuri...

Daca zei ar exista aievea, cum as rezista eu sa nu fiu zeu? Prin urmare, nu exista zei...

...totusi...

sunt mai de pret decat stelele. Deoarece eu stiu ca ele sunt acolo sus, in timp ce ele nu stiu ca eu sunt aici jos...


...restul...

este filosofie,crestinism si alte forme de cadere...

sâmbătă, noiembrie 26, 2011

tu te rogi de ea sa nu se stinga, eu ma rog de ea sa se aprinda...

eu nu am fost indragostita niciodata
am fost doar prinsa intr-un joc
de-a degetele impreunate, undeva, intr-un cub,
cu scadenta pe viata
v-am spus, eu nu am fost indragostita niciodata.....
cred...
ti-as da cheia dar nu mai stiu unde e
nu mai stiu unde am lasat-o
sau poate stiu
dar nu vreau sa i-o cer
poate vine inapoi
sa repare ce a stricat
sa nu uite ce a jurat
sa nu strice, ce a zidit
pe acest pamant parasit...



4 comentarii:

  1. Iubirea e o iluzie, cu cît "suferim" mai mult de ea, cu atât ne încăpăţânăm să credem că nu există. Poezia e minunată, bravo.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos ai scris"ti-as da cheia dar nu mai stiu unde e
    nu mai stiu unde am lasat-o" Felicitari.

    RăspundețiȘtergere